23 januari 2017

De tijd gaat snel.

Ik kan de tijd dat onze kinderen nog thuis woonden nog heel goed
herinneren en dat was erg gezellig.
Inmiddels hebben ze allemaal een eigen woning, maar de gezelligheid
blijft. Zo hebben we ons 30-jarig huwelijk met z’n allen mogen vieren
inclusief ons kleinkindje en… ohw wat is ie mooi!

Inmiddels gaan onze kinderen, door ons besmet, ook graag naar Centerparcs.
Onze kleinzoon gaat komende maand het peuterbadje uitproberen in
het park Eifel.
Leuk hoor, wij kwamen er al toen het nog een Vendorado-park was.

Besmet? Ja! Gevaarlijk? Zeker niet!

———————————————————————————————————-

7 januari 2017

Dank je wel!

Iedereen heeft wel eens zo’n moment, doe ik het goed of wat?
Op 31 december had ik zo’n moment, ken je dat?
De actie ten bate voor de stichting vrienden van het Sophia liep
ten einde op 31 december 2016 maar, dat voelde niet goed.
Daarom gaan wij door met de sponsoring in 2017 en dat voelt beter!

Doe met ons mee en gun de stichting Vrienden van het Sophia alle goeds!

————————————————————————————————————–

15 december 2016

Tevreden?

Ook wij gaan graag op vakantie en soms realiseren wij dat wij het goed hebben.
Of dat komt door de naderende kerstdagen weet ik niet.

Thuis heb je je eigen gedoetje, je eigen norm van hygiëne en je eigen perceptie
van geborgenheid.
Dan kom je aan op het door jouw gereserveerde verblijf en vind je een haar in de badkuip, viezigheid onder het bankstel of anderszins.
Ga je dan gelijk in het verweer, of bedenk je
wat de medewerkers van de housekeeping voor een (soms te laag) loon allemaal moeten doen.

Kijk zelf thuis eens onder het bankstel en in de badkamer en vergelijk het eens met jouw
vakantieverblijf. Serieuze klachten moeten natuurlijk altijd gemeld worden, maar laten we
stoppen met mierenneuken.

Jacques de Groen

——————————————————————————————————————–

14 november 2016

De bijkomende kosten…

Hoe moeilijk kan het toch zijn?
Nú een aanbieding voor slechts blabla Euro. Je denkt direct, dat is voordelig en gaat
reserveren. Maar wat blijkt? Je kunt de aanbieding helemaal niet voor de aanbiedingsprijs
reserveren! Er komen nog allerlei zaakjes bij, zoals reserveringskosten (= kassakosten bij de supermarkt?),
de soms verplichte toeristenbelasting (echt niet in iedere gemeente), bedlinnen en eindschoonmaak.

Centerparcs doet soms een gewaardeerde poging om aanbiedingen te publiceren inclusief bijkomende
kosten, maar velen volgen dit goede voorbeeld niet en dat is jammer.
Vaak vragen klanten bij ons een offerte aan voor een vakantie op een bungalowpark en dat vinden wij
natuurlijk fijn. Maar soms krijgen wij het verwijt dat wij te duur zouden zijn, omdat onze prijs hoger is
dan de aanbiedings-prijs op de website van de aanbieder. Klopt dat dan?
Nee, wij zijn altijd goedkoper, dan wie dan ook! Het verschil is dat Easybungalows altijd de totaalprijs
aanbiedt, inclusief alle bijkomende kosten en onderaan de rekening altijd goedkoper is dan al onze
collega’s.
Het zou natuurlijk fantastisch zijn als de conculega’s ons beleid zouden gaan volgen, maar daar heb ik
nog weinig hoop op. Daarom blijven wij vooruitstrevend en bieden wij bungalowvakanties aan
zonder kleine lettertjes, beloofd is beloofd!

Jacques de Groen

——————————————————————————————————————–

28 oktober 2016

De zon schijnt altijd, maar soms zie je ‘m niet.

Inmiddels hebben we de eerste aangifte winstbelasting achter de kiezen en dat was eerst
even slikken. Even netjes gezegd, ik dacht, what the f….
Maar ok, kennelijk maken we dus wat winst, waar je direct een bergje belasting over moet
betalen.
Natuurlijk zijn er allerlei vormen om dit te ontduiken via bedrijfsconstructies op eilandjes
hier een stukje vandaan, maar dat geeft geen goed gevoel.
Daarom bedacht ik na een tijdje, wat zeur ik nou?

Soms zeur ik over de bijkomende kosten die onze gasten moeten betalen die
lijken op verborgen kosten, meestal bewust en niet transparant. Maar als enige
dit bevechten, dat gaan wij (nog) niet redden.

Als Nederlanders, Belgen, Duitsers en Luxemburgers, leven wij toch in de meest rijke
landen in de wereld en ja, ik klaag soms, maar de zon schijnt altijd, maar je moet ‘m wél willen zien.
En niet iedereen heeft het goed, zeker niet. Dus ken je een gezinnetje dat er hoognodig eens even
tussenuit moet, laat het ons weten.

Een stukje van de winst dragen wij graag af aan de stichting Vrienden van het Sophia-Kinderziekenhuis.
Check: http://easybungalows.nl/centerparcsforum-sophia-kinderziekenhuis-actie

Jacques de Groen

———————————————————————————————————————-

29 september 2016

De vis wordt soms te duur betaald!

Steeds vaker krijg ik te maken met aanbiedingen, die alléén geldig zijn op de dag dat ze
worden getoond. Ook schreeuwt de ene aanbieder dat ie nog voordeliger is dan de andere.
En als ik wel eens kijk op veilingsites zie ik dat hotelovernachtingen en bungalowvakanties vaak
worden overboden… dus goedkoper te verkrijgen dan op de veilingsites.

Daarom schreeuwen wij niet mee, zijn we niet te vinden op veilingsites en geven we niet te veel
uit aan reclamecampagnes want voor al dit alles betaalt u gewoon mee!
Daarom blijven wij goedkoper, ook voor de zogenaamde mystery aanbiedingen.
Alle bungalowvakanties, altijd goedkoper en altijd zonder kleine lettertjes, beloofd is beloofd!

Jacques

————————————————————————————————————————-

17 september 2016

Wij zien dat er steeds meer belangstelling ontstaat voor onze actie om de stichting Vrienden van het Sophia
te steunen en daar zijn wij dankbaar voor! Fijn dat er steeds meer aandacht ontstaat voor ons goede doel,
het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam.

Het is zo simpel: Bestel alles wat je normaal ook zou bestellen, maar dan via onze links op:

Centerparcsforum Sophia Kinderziekenhuis actie

Jacques

—————————————————————————————————————————-

4 september 2016

Inmiddels zijn de eerste donaties binnengekomen en daar word ik blij van!
Natuurlijk is nog steeds niet iedereen terug van vakantie en dat merk ik wel
aan het aantal bezoekers op de speciale pagina’s voor onze inzamelingsactie
voor het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam.

De reden dat ik voor ons bedrijf de Stichting vrienden van Sophia wilde gaan steunen
is eigenlijk mijn zoon (sorry Joël). Hij werkt bij toerbeurt ook in het Sophia en vertelt
mij soms wat verhalen die mij ontroeren.

Natuurlijk wordt er in dit mooie land heel veel vergoed via de zorgverzekering, dat weet ik.
Ik wil juist de kleine extraatjes gaan sponsoren om een heel klein beetje het verschil te kunnen maken.

Ik hoop dat iedereen het met mij eens is dat er werkelijk geen mooiere manier is om deze actie te
steunen dan gewoon je online bestellingen te doen, zonder extra kosten, maar dat je daardoor direct
de sponsoractie ondersteunt.

Check it op: http://easybungalows.nl/centerparcsforum-sophia-kinderziekenhuis-actie

Jacques

————————————————————————————————————————

26 augustus 2016

Vanaf vandaag zijn wij, samen met het Centerparcsforum gestart met een sponsoractie voor de stichting
vrienden van Sophia.
Op onze speciale website http://easybungalows.nl/centerparcsforum-sophia-kinderziekenhuis-actie
kun je bestellingen doen, vakanties reserveren, treintickets reserveren enz. enz.

Alle vergoedingen die wij voor deze actie ontvangen, worden voor 100% op een speciaal hiervoor geopende
bankrekening gestort. Het totaalbedrag wordt eind december 2016 aangeboden aan de stichting
vrienden van het Sophia.

Soms is het beter om te geven dan te ontvangen.

Jacques

————————————————————————————————————————-

15 augustus 2016

Blog Easybungalows door: Jacques

Jawel, ook ik moet meedoen met ons bedrijf in de ontwikkelingen in de reisbranche.
Heb je geen blog, dan tel je niet meer mee, dus…. hier is tie dan!

Ik irriteer mij steeds vaker aan die pop-ups die mij ongevraagd laten weten
dat “dit verblijf” in de afgelopen 24 uur al meerdere malen is geboekt.
Of: Er is nog maar 1 verblijf beschikbaar op onze website…

Allemaal flauwekul of niet?

Ik denk er het mijne van, want alles heeft te maken met marketing en die
snelle jongens en meisjes die worden afgerekend op het verkopen van hun reisproduct.
Ik zie nu zelfs deze uitingen als betaalde advertentie bij Roompot, maar dat zal te
maken hebben met hun overname… Eigenlijk was ik het al gewend van sommige
Hotelaanbieders, maar zij nu ook? Het gaat lijken op een Tel-Sell advertentie, zonder
aandacht en betrokkenheid met en voor de klant.

Vergelijk ons maar met Belsimpel.nl Natuurlijk krijgen zij een vergoeding voor de geleverde
telefoonabonnementen, maar net als zij, zijn wij ook totaal onafhankelijk van wie dan ook!

Daarom ga ik (en wij) door met het aanbieden van alle vakanties op bungalowparken, maar dan
zonder kleine lettertjes, beloofd is beloofd!

Alle bungalowparken, altijd goedkoper en altijd zonder kleine lettertjes, beloofd is beloofd!

Jacques